Ina's World of Stories

2. Dome, slatki dome

1. dio drugog poglavlja

Stigla sam kući i gurnula ključ u ključanicu. Znala sam da mama i tata rade do četiri. Obično bi Klara bila doma, no danas je poslije nastave imala instrukcije iz matematike.
Kad sam ušla u kuću i zatvorila vrata iza sebe, prvo sam skinula jaknu i izula tenisice. Dohvatila sam svoje roze šlapice. Bile su tako mekane i obožavala sam ih. Odnijela sam torbu u sobu i čim sam ušla unutra moj zamorac je počeo skvičati. Bio mi je to tako drag i poznat zvuk. Na taj način on me uvijek pozdravljao kad bih se nakon nekog vremena provedenog vani, vratila u sobu. Gurnula sam ruku u njegov kavez i nježno ga pomazila po glavici i leđima.
„Hej, Miško, kako si mi?“ govorila sam mu kao da pričam malom djetetu.
Naravno da sam znala da me ne može razumjeti i da mi ne može odgovoriti, ali voljela sam mu pričati i tepati. Zahvalno mi je polizao prste i skočio od sreće. Dohvatila sam vrećicu sa sijenom i stavila mu sijena u kavez. Odmah se bacio na grickanje.
Otišla sam u kupaonicu, a zatim u kuhinju pojesti nešto. Uskoro se vratila Klara. Nije uvijek bilo lako imati mlađu sestru. U djetinjstvu je bilo lijepo imati nekoga s kim se možeš igrati, ali pošto sam bila starija, ona je uvijek bila u prednosti. Sada je imala petnaest godina i prošle jeseni je krenula u srednju školu. Njoj matematika i fizika nikada nisu išle kao meni. Ponudila sam joj da joj pomognem i održim koje instrukcije, ali ona to nije htjela od mene. Opet je bilo po njenom i mama i tata su platili jednoj profesorici da poduči moju sestru matematici.
„Kako je bilo na instrukcijama?“ pitala sam budući da joj je to bio prvi put.
„Dobro. Možda ipak neću pasti matku. Što ima za jelo?“ upitala je odmah mijenjajući temu.
Pokazala sam joj na štednjak. Mama nam je sinoć ispekla meso i skuhala juhu. Ja sam to sada podgrijavala. Moje umijeće kuhanja bilo je vrlo loše. Na svu sreću mama je uvijek bila tu.
„OK“, rekla je Klara i otišla na tren u svoju sobu.
Vratila se ovoga puta u trenirci i s kosom podignutom u rep. Klara je oduvijek bila ljepša od mene. Ne da sam ja bila ružna, ali bila sam nekako uobičajena. Hoću reći u Klarinoj prisutnosti, mene većina ljudi nije ni zamjećivala. Ona je imala prekrasnu dugu kosu koju je bojala u plavo. Njene oči bile su zelene kao i moje, ali imale su neki poseban sjaj. Za razliku od mene nije imala problema sa sramežljivošću. Nju su svi voljeli i imala je hrpu prijatelja s kojima se svakodnevno družila.
„Što me tako gledaš?“ upitala me i trgnula iz misli.
„Ništa, ništa“, rekla sam stavljajući juhu na stol.
Kad su se mama i tata vratili kući, mi smo već odavno bile jele i pospremile kuhinju. Ja sam u svojoj sobi čitala knjigu, a Miško je uokolo trčkarao. Klara je u svojoj sobi sjedila pred računalom. Vjerojatno se dopisivala sa svojim prijateljima preko nekog messengera ili je pak stavljala još svojih fotografija na internet da svi drugi mogu vidjeti, komentirati i ostati joj zavidni do groba.
„Kako je bilo na faksu?“ upitao me tata provirivši u moju sobu.
„Dobro“, rekla sam i nasmiješila se.
Zatim je došla mama. Provirila je i vidjela Miška kako trčkara.
„Martina, rekla sam ti da ga ne puštaš da uokolo trči. Uništit će namještaj!“ rekla je umjesto pozdrava.
„Mama, ovo je moja soba“, samo sam rekla na što je ona uzdahnula i izašla.
Ja sam se vratila svojoj knjizi.
„Martina! Moraš ovo vidjeti!“ Klara je uletjela u moju sobu i odmah sjela za moje računalo i otvorila svoju Facebook stranicu.
Prolazila je kroz barem stotinu slika koje su se tamo nalazile dok napokon nije došla do jedne koju je tražila.
„Hajde!“ pozvala me nestrpljivo.
Lijeno sam ustala s kreveta i prišla joj. Imati mlađu sestru ponekad je bilo kao imati malog daveža u kući.
„Što točno gledam?“ upitala sam ne shvaćajući.
„Vidiš ovo!“ ushićeno je prilijepila svoj prstić na jedno mjesto na ekranu.
„Ne packaj mi ekran!“ rekla sam.
Zatim sam pročitala što piše.
„Ideš! Neki tamo balavac misli da si dovoljno lijepa da postaneš manekenka. Pa što?“ rekla sam iako sam znala da je taj dečko vjerojatno u pravu i da bi moja mala seka mogla biti manekenka.
„Nije balavac! To je Marko! Marko je taaaaaako zgodan! Ma daj! Moraš priznati da je pravi kolačić. Mislim da ću pozvati Marka u kino u subotu!“ veselo je rekla i zatim me povukla u snažan zagrljaj.
Koliko god bila davež, Klara je bila moja mala sestra i ja sam je voljela. Zagrlila sam ju čvrsto i osmjehnula se. Potom me pustila iz zagrljaja i primila za ruke.
„Jedva čekam sutra!“ rekla je i počela poskakivati.
Vidjela sam tu sreću u njenim očima i pitala se kako nekome može biti potrebno toliko malo da bude sretan. Klara je bila doista sretna osoba zbog toga.
Izjurila je iz moje sobe i ponovno se zatvorila u svoju. Mogla sam čuti kako brzo tipka po tipkovnici. Očito je otišla svim svojim prijateljicama obznaniti vijest. Poželjela sam da i ja mogu biti tako samouvjerena.
Vratila sam se na krevet i sa sobom ponijela onu domaću zadaću o kojoj smo danas toliko razgovarali. Na prvi pogled mi se činila teška, ali nakon što sam malo pogledala po knjizi i mojim bilješkama, shvatila sam da većinu zadataka mogu i sama riješiti. Ipak bila su tri koja nisam znala uključujući i onaj zadnji s kojima se Ana danas mučila. Dohvatila sam telefon i odlučila nazvati Anu da ju pitam za pomoć, ali onda sam se sjetila Vedrana. Otipkala sam njegov broj i čekala. Javio mi se.

- 23.07.2009. - četvrtak - 12:55 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga
Ovo je moj blog za objavljivanje mojih priča. Komentari su dobrodošli. Ako nemate komentara, barem ostavite točkicu da znam da ste bili i pročitali. Moj osobni blog je ovdje.

Ovaj blog ste otvorili ovoliko puta:


Pergolas
Genetski kod
Moja dovršena i objavljena priča (ovdje na blogu).
Samo kliknite na iksić(e) kraj svakog poglavlja. Neka poglavlja su u dijelovima jer su preduga za blog u komadu.
00. Erik i Martina X
01. Početak tjedna X X X
02. Dome, slatki dome X X
03. Ut. je dan za Buffy X X
04. Upozorenje X X
05. San X X
06. Istina X
07. Erik...izvan snova X X
08. Telefonski pozivi X X
09. Pitanja i odgovori X X
10.Prije nego zora svaneXX
11.Priprema pozor sad X X
12. Uljezi X X
13. Raj na Zemlji X X
14. Nebo se ruši X X X
15. Na ledu X X X
16. Posljednji ispraćaj X X
17. Pidžama-Party X
18. Prijateljice X X
19. Doktor Kolar X X
20. Obična X
21. Nulti pacijent X
22. Posljedice X X
23. Među nama X