Ina's World of Stories

9. Pitanja i odgovori

2. dio devetog poglavlja

„A što se tiče beba? Ono, ako se dogodi...bi li bilo obično ili neobično?“
„Jedan dio našeg genetskog koda brine se i za to da pri svakom spolnom odnosu s osobom suprotnog spola začeti fetus naslijedi super gene. Dakle, beba bi bila kao ja – čudovište! A sad ako bi gospođica mogla na tren zašutjeti, volio bih razmisliti o onome što ćemo napraviti jednom kad stignemo na odredište“, rekao je ni ne pogledavši me više.
Sada sam znala da je ljut, ali nije mi bilo jasno zašto. Bila sam znatiželjna i imala sam pravo biti. Uostalom on je mene povrijedio prvi. Nepozvan je ušao u moje snove i poigrao se sa mnom. Hodala sam za njim koliko sam brzo mogla. Činilo mi se kao da svakog trena ubrzava. Nisam znala je li to radio namjerno ili jednostavno nije baš često hodao uokolo s jednom od nas običnih ljudi. Nisam mu mogla vidjeti lice jer je stalno bio nekoliko koraka ispred mene, ali nije bilo ni važno jer baš kao ni u snovima ni na javi nisam mogla reći što se događa iza te maske koju je stalno nosio.
„Sad ćemo se malo odmoriti“, rekao je zastavši iznenada tako da sam se zaletjela u njega.
„Jao. Oprosti“, promrmljala sam i sjela na obližnji panj.
Noge su me boljele. Nismo hodali jako dugo, ali tempo je bio jako zahtjevan. Barem za mene. Izula sam tenisice i počela masirati svoja stopala. Padao je mrak. Nisam se usudila pogledati u njegovom smjeru jer nisam željela da opet viče na mene ili mi kaže nešto ružno. Ne bih to mogla podnijeti. Osjećala sam se tako sama ovako u mraku u šumi s dečkom za kojeg više nisam niti bila sigurna da li me želi ovdje ili ne. Osjetila sam kako mi usnica podrhtava. Samo da se ne rasplačem, molila sam u sebi.
„Jesi li gladna?“ upitao me Erik i trgnuo iz misli.
Podigla sam pogled prema njemu. Bila sam gladna, žedna i očajno trebala krevet, tuš i toalet, ali ništa od toga nije bilo bitno kad bih samo pomislila na Klaru.
„Dobro sam“, rekla sam. Još uvijek sam bila uvrijeđena zbog onoga ranije.
Pružio mi je komad kruha i sira. Očito je on za razliku od mene ponio nešto hrane na naš put. Uzela sam i počela jesti. Ispalo je da sam bila gladnija nego što sam mislila.
„Mislim da bismo još noćas trebali otići tamo i vidjeti kakvo je stanje“, podijelio je svoj plan sa mnom.
„Kamo?“ upitala sam. Nisam imala pojma gdje se nalazimo.
„Pa u njihovo sjedište, Tina! Zaboga koncentriraj se!“ povisio je glas.
Cmizdravica kakva sam bila, nisam to mogla izdržati. Ponovno sam osjetila kako mi usnice podrhtavaju, a onda su krenule i suze.
„Mrzim te!“ viknula sam u njegovom smjeru i potrčala u suprotnom. Nisam željela da me gleda kako plačem niti da zna kako me povrijedio. Nisam otišla daleko. Sjela sam na tlo i naslonila se na neko veliko deblo. Nisam mogla zaustaviti suze. Osjećala sam se kao da se raspadam. Mama i tata bili su mrtvi, a ja sam bila jedina Klarina šansa za život. Bilo je teško nositi se s tim. Bilo je teško i bez Erika koji nije bio niti sličan onom dečku iz mojih snova i koji me očito iz nekog razloga danas nije mogao podnijeti.
„Tina?“ čula sam ga kako me doziva negdje u blizini. Bilo je mračno pa sam bila sigurna da me neće moći pronaći ako ostanem tiho.
„Ah, tu si“, rekao je nakon par sekundi gledajući u mom smjeru. Bila sam zaboravila na njegov super vid. Očito je i noću vidio bolje od ljudi.
Protrljala sam rukavom oči nastojeći obrisati suze s lica. Prekasno sam se sjetila da sam sjedila na tlu rukama naslonjenim na zemlju i da sam sada najvjerojatnije izgledala još gore. Nije bilo ni bitno.
Erik je sjeo kraj mene i nije skidao oči s mene. Izbjegavala sam njegov pogled, ali mogla sam ga osjetiti na sebi.
„Oprosti. Nisam htio vikati na tebe. Ni sad ni ranije. Nisi to zaslužila. Samo... Ne znam kako da ti to objasnim. Teško je“, rekao je nježnim glasom.
„Znam da je teško. Znam da mi pomažeš samo zato što se osjećaš krivim što si se onako poigrao mojim snovima. Vjerojatno si već požalio što si mi uopće ponudio pomoć“, rekla sam još uvijek gledajući u zemlju.
„Ma daj, ne možeš to stvarno misliti, Tina! Ti me poznaješ, znaš da ja nisam takav. Uopće nije stvar u tome. Samo je sve komplicirano. Radi se o stvarima koje ne znaš i ne razumiješ“, rekao je prebacivši ruku preko mojih ramena. Dopustila sam mu da me povuče u zagrljaj. Trebao mi je.
„Objasni mi onda.“
„Nemamo sada vremena za to. Sada moramo spasiti tvoju sestru. Poslije ćemo razgovarati“, govorio je nježno mi milujući kosu.
„Obećavaš?“ upitala sam još uvijek plačnim glasom.
„Obećavam“, rekao je Erik.
„Još uvijek mi nisi rekao zašto si odabrao mene i zašto si mi ulazio u snove? Ne razumijem.“
„Sve je to dio toga što ću ti kasnije objasniti. Predugačko je i prekomplicirano. Mislim da nećeš niti moći shvatiti. Bar ne odmah.“
„Dobro. Ali ispričat ćeš mi sve kad se vratimo doma s Klarom, zar ne?“
„Odgovorit ću na svako tvoje pitanje. Zaslužila si to“, potvrdio je.
Bilo mi je lakše. Nekoliko minuta smo sjedili tako zagrljeni bez riječi u mraku.
„Samo hoću da znaš da mi nije žao što si sa mnom. Svaki trenutak proveden s tobom je dragocjen“, rekao mi je nešto kasnije gledajući me ravno u oči.
Nasmiješila sam mu se. Nisam znala što bih mu rekla, pa jednostavno nisam ništa.
„Sada ovako, tamo je muški zahod, a tamo ženski“, rekao je smiješeći se i pokazujući u mrak u različitim smjerovima. Opet je bio onaj stari Erik, onaj kojeg sam voljela svim srcem.

- 16.10.2009. - petak - 09:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga
Ovo je moj blog za objavljivanje mojih priča. Komentari su dobrodošli. Ako nemate komentara, barem ostavite točkicu da znam da ste bili i pročitali. Moj osobni blog je ovdje.

Ovaj blog ste otvorili ovoliko puta:


Pergolas
Genetski kod
Moja dovršena i objavljena priča (ovdje na blogu).
Samo kliknite na iksić(e) kraj svakog poglavlja. Neka poglavlja su u dijelovima jer su preduga za blog u komadu.
00. Erik i Martina X
01. Početak tjedna X X X
02. Dome, slatki dome X X
03. Ut. je dan za Buffy X X
04. Upozorenje X X
05. San X X
06. Istina X
07. Erik...izvan snova X X
08. Telefonski pozivi X X
09. Pitanja i odgovori X X
10.Prije nego zora svaneXX
11.Priprema pozor sad X X
12. Uljezi X X
13. Raj na Zemlji X X
14. Nebo se ruši X X X
15. Na ledu X X X
16. Posljednji ispraćaj X X
17. Pidžama-Party X
18. Prijateljice X X
19. Doktor Kolar X X
20. Obična X
21. Nulti pacijent X
22. Posljedice X X
23. Među nama X