Ina's World of Stories

18. Prijateljice

part two

„Smiri se. Pa bit će sve dobro. Nekako ćemo već to izvesti. Moramo se maknuti od ludih znanstvenika i svakodnevnih testiranja. Želimo biti slobodni.“
„To podržavam, ali kako ćete to izvesti. Oni će vas tražiti. Oni su vas stvorili, Erik. Neće vas samo tako pustiti. Trebate im.“
„Toga smo svijesni, ali Vlada i neke vladine organizacije mogle bi nam pomoći. Ova zemlja je mala, ali nitko ne želi da se po svijetu pročuje da se ovako nešto dogodilo u njihovoj zemlji. Mislim da samo trebamo kontaktirati Vladu, a onda će Doktor biti priveden pravdi i mi ćemo biti slobodni.“
„To sve zvuči jako lijepo, ali nemam baš dobar osjećaj u vezi svega. Budite oprezni.“
„Bez brige. Znamo se čuvati. Nego, morat ću obavijestiti Doktora o tome da nisi trudna.“
„Zašto? Nemoj to učiniti!“
„Moram, Tina. On će tako i tako uskoro tražiti da te dovedem da njegovi liječnici provjere je li s tvojom bebom sve u redu. Ali ne mora to biti loša stvar. Sigurno će željeti provjeriti zašto nisi trudna. Možda će ti izvaditi malo krivo i napraviti neke testove i analize. Neće biti tako strašno, a svo to vrijeme moći ćemo biti zajedno.“
Vađenje krvi je zvučalo strašno. Njemu je to možda bila svakodnevna pojava, ali ne i meni. Bilo mi je slabo na samu pomisao o tome. No ipak mogla bih biti blizu Eriku, a to sam željela više od svega.
„Dobro. Idem sada natrag. Cure će postati sumnjičave jer me nema tako dugo. Želiš li ih upoznati?“ upitala sam ga.
„Valjda bih mogao. Mislim ako ti to želiš.“
„Želim. One su mi jako važne u životu. Želim da ih upoznaš. Samo ne možeš doći odavde. Bilo bi jako čudno da moj dečko ulazi u moju kuću kroz prozor. Bake i Klare ionako nema. Morat ćeš izaći i pozvoniti na ulaznim vratima kao svako normalno ljudsko biće!“ sad sam ja njega malo zadirkivala.
„Dobro. Potrudit ću se biti normalan. Jesi li im rekla što o meni?“
„Da radiš nešto u nekom laboratoriju i da si jako zaposlen. To je uglavnom sve što sam im rekla.“
„Ne želim raditi u laboratoriju. Dosta mi je toga mjesta za cijeli život.“
„Svejedno. Samo kreni. Inače će doći ovdje gore i izgubit ćeš priliku da barem na tren budeš normalan!“
Gurala sam ga prema prozoru. Da me stvarno htio spriječiti mogao je. Prije nego je izašao okrenuo se prema meni i poljubio me. Jednom moje usne i jednom moje čelo.
„Volim te“, rekao mi je.
„I ja tebe volim! Vidimo se za pet minuta!“ rekla sam veselo, a on je u trenu nestao s mog prozora.
„Ti si se utopila u WC školjci ili što?“ upitala me Nataša kad sam se napokon vratila u dnevnu sobu. One su već gledale film. Nisam se naljutila što su počele bez mene.
„Nešto me želudac zeza. Možda je zbog sve silne nervoze od prošle noći, a možda su i ćevapi krivi“, rekla sam i prešla dlanom preko trbuha. Sjela sam kraj Ane i popila malo soka. Nisu me više ništa pitale. Ana me na brzinu uputila u radnju filma.
Nije prošlo ni deset minuta a zvonce na ulaznim vratima se oglasilo.
„Tko bi to mogao biti? Očekuješ nekog?“ upitala me Silvija.
„Ne. Možda je netko od susjeda“, glumila sam zbunjenost.
„Možda je Erik navratio ranije“, pogodila je Ana.
„Ako je, onda mi se uopće nije najavio!“
„Ali ne bi se žalila da je navratio, zar ne?“ upitala me Silvija.
„Naravno da ne bih!“ vikala sam im iz hodnika.
Otvorila sam vrata, a na mom kućnom pragu stajao je on – moj princ na bijelom konju.
„Erik!“ viknula sam dovoljno glasno da me cure mogu čuti.
„Hej, Tina, dobio sam tvoju poruku. Kako si?“ upitao me.
Njemu je ovo glumatanje išlo bolje nego meni.
„Dobro sam. Uđi“, rekla sam. Ušao je, a ja sam zatvorila vrata.
Moje prijateljice dotrčale su u hodnik da napokon vide tog tajanstvenog muškarca koji me je toliko zaludio. Vidjela sam po izrazima njihova lica da odobravaju moj izbor.
„Ovo su Ana, Silvija i Nataša“, predstavila sam ih pokazujući na svaku dok sam izgovarala njeno ime.
„Ovo je Erik“, potom sam predstavila i njega.
Pričekala sam nekoliko trenutaka dok su se rukovali i smiješili jedni drugima.
„Ispričajte nas na trenutak, cure, može? Moram razgovarati s Erikom na samo“, rekla sam im, a one se nisu bunile. Vratile su se u dnevnu sobu, a mi smo produžili natrag do moje spavaće sobe iz koje smo maloprije izašli.
„Imaš drage prijateljice.“
„Znam. Najbolje su na svijetu.“
„Sad se pretvaramo da razgovaramo o tome da ti na kraju ipak nisi trudna, ha?“ upitao me.
Prišao je Miškovom kavezu i pokušao ga pomaziti, ali je ovaj pobjegao u drugi kut kaveza.
„Takav je uvijek kad nekoga upozna po prvi put. Boji se nepoznatih ljudi“, opravdala sam svog zamorca.
„Sladak je. Kako se ono zove?“
„Miško“, rekla sam približivši se kavezu. Stavila sam ruku na Miškova leđa i češkala ga. Nije pobjegao niti se bunio.
„Vidiš. Mene poznaje pa se ne boji“, rekla sam Eriku.
Stajao je iza mene. Osjećala sam njegov vreli dah na svom vratu. Nije prošla ni sekunda i poljubio mi je vrat.
„Što misliš koliko minuta je potrebno nekoj normalnoj curi da kaže nekom normalnom dečku da ipak nije trudna s njim?“ upitao me ne odvajajući pritom svoje usne s moga vrata.
„Ne znam“, rekla sam tiho.
Okrenula sam se prema njemu, a on me obgrlio rukama oko struka. Poljubio me, a ja sam uzvratila poljubac.
„Pretpostavljam da imamo dovoljno vremena za nekoliko poljubaca i dodira“, rekla sam gledajući ga u oči.
Iznenada je u sobi postalo jako vruće. Uživala sam u njegovim poljupcima. Erik je bio samo moj. Iz nekog razloga Bog me očito odlučio nagraditi. S njim sam bila tako sretna.
Nekoliko minuta kasnije vratili smo se u dnevnu sobu. Silvija, Ana i Nataša su nas pogledale veselo.
„Znači rekla si mu?“ upitala me Nataša.
„Rekla mi je. Moram priznati da mi je drago što neću tako brzo postati tata. Za to imamo još dovoljno vremena“, odgovorio je Erik umjesto mene iako je dok je govorio gledao u mene a ne u Natašu.
„Dobro. Samo drugi put budite pažljiviji i pametniji!“ prekorila nas je Nataša.
„Jesi li za sok?“ Ana je ponudila Erika.
„Žao mi je ali moram juriti. Posao je katastrofa. Jedva čekam kad ću se napokon moći riješiti tog posla i prihvatiti se nečeg drugog. Drago mi je što smo se upoznali“, rekao je vedro.
Pozdravio se sa svima, a ja sam ga potom otpratila do vrata gdje smo se ponovno poljubili za rastanak. Obećao je da će mi se javiti još večeras ili sutra.
Ušla sam natrag u dnevnu sobu. Sve tri odmah su skočile na mene. Bile su zadovoljne Erikom. Zbog toga mi je bilo drago. Nisu znale cijelu istinu o njemu, ali to nije bilo bitno. Nije da su znale i moj genetski kod do u detalje. Dobro, možda situacija nije bila baš ista u Erikovom slučaju jer je njegov genetski kod ipak bio jako poseban, ali nije me to zabrinjavalo.
„Drag je. Ne znam zašto si ga skrivala do sada“, rekla mi je Nataša.
„Nisam ga skrivala. Samo nije bilo prilike da ga upoznate", rekla sam zadovoljna zbog toga što im se Erik sviđao. Nekako sam bila puno veselija i to mi se sviđalo.
Problemi su se počeli rješavati sami od sebe. Nisam bila trudna. Napokon sam opet vidjela Erik. Mojim prijateljicama sviđao se moj dečko. Sve je sjedalo na svoje mjesto.
Sjela sam na kauč kraj Ane. Nastavile smo gledati film. Vrijeme je brzo prolazilo. Valjda je uvijek tako kad su ljudi sretni i u društvu onih koje vole. Navečer smo se ipak odlučile otići do diska i malo plesati iako ja nikada ne plešem. Bila je to posebna večer. Zabavljale smo se kako već dugo nismo. Došle smo kući kasno, to jest rano jer kad smo se vraćale već je bila nedjelja. Legle smo spavati i zaspale u roku od nekoliko sekundi. Bile smo jako umorne. Tada je uslijedilo još jedno ugodno iznenađenje za mene. Erik mi je došao u snove.

...kraj poglavlja...

- 23.04.2010. - petak - 22:16 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga
Ovo je moj blog za objavljivanje mojih priča. Komentari su dobrodošli. Ako nemate komentara, barem ostavite točkicu da znam da ste bili i pročitali. Moj osobni blog je ovdje.

Ovaj blog ste otvorili ovoliko puta:


Pergolas
Genetski kod
Moja dovršena i objavljena priča (ovdje na blogu).
Samo kliknite na iksić(e) kraj svakog poglavlja. Neka poglavlja su u dijelovima jer su preduga za blog u komadu.
00. Erik i Martina X
01. Početak tjedna X X X
02. Dome, slatki dome X X
03. Ut. je dan za Buffy X X
04. Upozorenje X X
05. San X X
06. Istina X
07. Erik...izvan snova X X
08. Telefonski pozivi X X
09. Pitanja i odgovori X X
10.Prije nego zora svaneXX
11.Priprema pozor sad X X
12. Uljezi X X
13. Raj na Zemlji X X
14. Nebo se ruši X X X
15. Na ledu X X X
16. Posljednji ispraćaj X X
17. Pidžama-Party X
18. Prijateljice X X
19. Doktor Kolar X X
20. Obična X
21. Nulti pacijent X
22. Posljedice X X
23. Među nama X