Ina's World of Stories

2. Dome, slatki dome

2. dio drugog poglavlja

„Bok, Tina je“, rekla sam i već sam mogla osjetiti kako mi se znoje dlanovi.
„Hej, drago mi je što si nazvala. Što ima?“ pitao je i glas mu je zvučao tako nježno.
„Ma...rješavala sam onu zadaću znaš i...ovoga...nekako opet ne znam riješiti tri zadataka“, govorila sam, a grlo mi se tako osušilo da su riječi jedva izlazile.
„Koji te muči?“ upitao je, a ja sam uzela svoju zadaću i rekla mu broj zadatka.
Razgovarali smo tako još neko vrijeme dok napokon nisam imala riješenu cijelu zadaću.
„Hvala ti puno!“ rekla sam oduševljeno svjesna da će mi vikend sada vjerojatno biti slobodan.
To mi je dalo novu ideju.
„Čuj...bi li možda htio u kino ovu subotu? Onako...da ti zahvalim za zadaću“, rekla sam i bilo mi je tako drago što me sada ne može vidjeti jer sam znala da sam crvena u licu i da mi srce tuče sto na sat.
„Može“, rekao je: „Ali samo ako to bude spoj, a ne nekakvo kino iz zahvale“.
Mogla sam ga čuti kako se smije s druge strane.
„Dogovoreno!“ rekla sam možda malo prebrzo.
„Vidimo se onda sutra, slatkice“, rekao je, a ja sam na to samo promrmljala pozdrav i prekinuli smo razgovor.
Prvo sam se bacila na krevet. Nisam mogla vjerovati da se to stvarno dogodilo, a onda sam po uzoru na moju sestru, sjela za računalo i odlučila podijeliti svoje sretne vijesti s mojim prijateljicama. Poželjela sam da je subota već sutra.
Ulogirala sam se u MSN messenger, jedan od programa koje sam koristila za razgovor s prijateljima preko interneta. Moj nadimak koji sam upotrebljavala bio je Buffy po liku iz moje omiljene serije.
Pričekala sam par trenutaka dok se nije pojavila lista imena na ekranu mog kompjutora. Na brzinu sam prošla kroz sve kontakte u potrazi za mojim najboljim prijateljicama.
Ana je bila prva na listi i njen nadimak je bio njeno pravo ime. Odlučila sam joj odmah poslati poruku. Kako smo tipkale, tako mi se naš razgovor pojavljivao na ekranu.
BUFFY: Pogodi što se upravo dogodilo!
ANA: Što?
BUFFY: Nikada nećeš pogoditi!
ANA: Pa onda mi jednostavno reci!!!!
BUFFY: Čekaj da dodam i ostale cure u naš razgovor da ne moram istu priču ponavljati više puta.
ANA: OK. Čekam...
Potražila sam Natašin nadimak. Ona je uvijek bila prisutna na netu. Čak i kada nije zapravo bila ovdje, bila je ulogirana. Poslala sam joj poziv da se pridruži mom i Aninom razgovoru. Ubrzo je i njeno ime iskočilo u prozoru u kojem smo do tada razgovarale samo Ana i ja. Njen nadimak je bio Tash što je bilo skraćeno od engleske verzije njenog imena.
TASH: Šta ima?
ANA: Tina nam ima nešto za ispričati ali ne želi reći.
TASH: Tina, reci nam! Što se događa?
BUFFY: Još samo malo. Upravo sam poslala poruku na Silvijin mobitel da nam se pridruži ovdje.
ANA: Baš si zla!!!
BUFFY: Nisam zla. Samo sam uzbuđena! :)
Zatim se i Silvija ulogirala. Sve tri smo mogle vidjeti njen nadimak kako se pojavljuje na listi naših kontakata, ali ja sam joj poslala poziv da se pridruži našem zajedničkom razgovoru. Nije prošla ni sekunda i ona je napokon bila tu.
PET_LOVER: Hej, curke! Čemu frka?
ANA: Tina nam ima nešto za reći, ali odugovlači s tim.
TASH: Sad će nam valjda reći! Hoćeš, Tinči?
BUFFY: Naravno. Evo ovako! Danas sam pisala zadaću.
ANA: Cool! I to je bio razlog za silno uzbuđenje?
TASH: Hahaha! Mislim da Tina samo sporo tipka. Valjda će nam ispričati i ostatak priče.
BUFFY: Nisam znala riješiti tri zadatka, pa sam nazvala Vedrana i zamolila ga za pomoć!!!
ANA: Ja sam mislila da sam ja vaša osoba za pomoć sa zadaćama. Šmrc!
BUFFY: Ma jesi, ali htjela sam se čuti s njim!
TASH: Tini se sviđa Vedran. Ne znam što vidiš u njemu.
PET_LOVER: Kako je Miško?
BUFFY: Vedran mi se sviđa samo malo! A Miško je dobro, ali Silvija, usredotoči se na razgovor i zaboravi životinje bar na tren!
PET_LOVER: Sorry...
BUFFY: I onda sam ga pozvala u kino u subotu!!!
ANA: Ideš! Nisam to od tebe očekivala.
PET_LOVER: Lijepo. Hoćeš da dođemo do tebe i da nam sve ispričaš? Što ćeš obući?
TASH: Moram priznati da si me malo iznenadila, Tina!
BUFFY: Klara je malo utjecala na mene.
ANA: Hoćeš da navratimo?
BUFFY: Ne sada. Naći ćemo se sutra na trgu prije faksa. Sad idem malo počistiti sobu i odmoriti. OK?
ANA: Naravno. Vidimo se sutra onda. Nemoj kasniti. Ja idem malo učiti.
TASH: Štreberice! Vidimo se sutra, curke!
PET_LOVER: Pusice!
Zatim su se Ana i Silvija odlogirale gotovo u isto vrijeme, a Nataša je promijenila svoj status tako da je sada govorio da nije za kompjuterom. Ja sam se odlogirala i primila se pospremanja sobe.

- 24.07.2009. - petak - 13:44 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga
Ovo je moj blog za objavljivanje mojih priča. Komentari su dobrodošli. Ako nemate komentara, barem ostavite točkicu da znam da ste bili i pročitali. Moj osobni blog je ovdje.

Ovaj blog ste otvorili ovoliko puta:


Pergolas
Genetski kod
Moja dovršena i objavljena priča (ovdje na blogu).
Samo kliknite na iksić(e) kraj svakog poglavlja. Neka poglavlja su u dijelovima jer su preduga za blog u komadu.
00. Erik i Martina X
01. Početak tjedna X X X
02. Dome, slatki dome X X
03. Ut. je dan za Buffy X X
04. Upozorenje X X
05. San X X
06. Istina X
07. Erik...izvan snova X X
08. Telefonski pozivi X X
09. Pitanja i odgovori X X
10.Prije nego zora svaneXX
11.Priprema pozor sad X X
12. Uljezi X X
13. Raj na Zemlji X X
14. Nebo se ruši X X X
15. Na ledu X X X
16. Posljednji ispraćaj X X
17. Pidžama-Party X
18. Prijateljice X X
19. Doktor Kolar X X
20. Obična X
21. Nulti pacijent X
22. Posljedice X X
23. Među nama X